Efter "midsommar"

Så var det söndag igen och som ett brev på posten kommer tristessen när man vet att nu väntar ett antal dagar utan något att göra.
Midsommar har varit helt okej. Eller ja, för att vara midsommar har det varit fullständigt stendött och fest blev det ju inte. Om man däremot ser det som en vanlig helg har det varit riktigt mysigt, ätit gott och haft det bra med familjen, så på så sätt är jag ju nöjd. Fick träffa Kakan en sväng också, gilla!

Till helgen börjar jag jobba, känns väl sådär. I våras när jag tackade ja såg ju tillvaron lite annan ut, så eftersom T ändå skulle jobba i värmland var det ju perfekt att jag hade jobb i Malung under sommaren så vi kunde skrapa ihop lite pengar på varsitt håll. Nu känns det bara som en småjobbig grej som gör att jag är fast här i ett par månader till. Ska ju bli kul också, trivs jättebra där med både personalen och arbetsuppgifterna, men hade jag vetat då hur allt skulle bli hade jag ju snarare sökt jobb någon annanstans - kanske stannat på åland ett par månader.

Nej, lägga sig och se en film och få tiden att gå?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!