Frisk och pigg!

Okej att jag kanske inte sov så bra inatt, att jag inte är frisk, att min röst inte riiiktigt hänger med och att jag har tagit för mycket astmamedicin så jag bara skakar.
Men det ska tamefan bli en bra dag idag ändå har jag bestämt! Herregud, jag har väl hört talas om kaffe? Gissar att det kommer vara mycket folk i rörelse och mycket som händer på hotellet idag, så blir nog toppen att få jobba då :) Har just duschat så nu ska jag väl sminka mig, fixa håret och sen äta. Tror jag åker dit lite tidigare sen också så jag hinner uppdatera mig vad som hänt senaste månaden..!
Ikväll blir det antagligen bara hem och sova om jag inte har piggat på mig, vore förvisso kul att ner på byn och kolla läget en sväng också. Om inte annat ska jag ut imorgon är tanken, så hoppas regnet håller sig borta. (På tal om väder, det har allvarligt regnet hela veckan när jag har suttit hemma, men gissa om solen skiner idag eller? :P )

Nej, dags att börja fixa. Glömmer jag maken skrämmer jag väl slag på någon stackars gäst, och det vore ju olyckligt speciellt med tanke på att de är där för att gå på bröllop och hela köret :P

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!