Fy fan, för dig

Män. De döljer det bra ibland, riktigt bra. Jag måste erkänna att jag blev grundlurad. Men jag börjar sakta märka att oavsett ytan så är de lika stora svin allihopa.
Tänker inte bli lurad mer, och tänker inte gå på de där jävla tricken som gör att man slösar bort flera år av sitt liv med vad man tror är en underbar människa, för att sedan upptäcka att där visst bara fanns någon som ville såra. Jag fattar inte HUR han kan skriva det han gör till mig? Som om jag inte vore mer än förra veckans ligg som han försöker bli av med.
Du är så jävla genomskådad. Det är plötsligt så jäkla tydligt exakt hur elak du är och framför allt - smärsamt nog - exakt hur lite jag betyder och uppenbarligen har betytt för dig.

Jag orkar inte mera nu. Jag har försökt förklara men jag möts ju bara av alla de här elakheterna från någon med en mans kropp och en pojkes språk. Antingen så är du för feg eller så är du för känslokall. Jag vet inte vad som är fel med dig. Men kanske är det bra, för det här visar att den jag talar med nu inte är samma Terje som jag älskade. Det finns inget att älska hos den i hans kropp nu. Det finns inget gott där.

Och trots att jag är den dumpade så vet jag att jag går starkare ur det här. Jag bygger ett slott och du ett korthus, och det ska bli ett nöje att se det falla.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin Kåå som tycker du är helt underbar

<3

2011-06-17 | 18:34:14
Janina som älskar dig

<3 <3

2011-06-18 | 10:08:06
http://janinaeklund.blogg.se/
Mikaela / Ikk

Åh, saknar er mina snyggingar <3

2011-06-19 | 18:31:10
http://ikkita.blogg.se/
Pitch

Dra inte alla över en kant inte snällt :/

2011-06-24 | 12:04:50
Mikaela / Ikk

Kanske inte, men tills motsatsen bevisas så.

2011-06-25 | 23:58:50
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!