Hej hopp, i'm losing my mind

Så var man här igen, men den sedvanliga tristessen som alltid kommer när man är tillbaka i byn. VAD GÖRA NU liksom? Vill fira midsommar ordentligt på något nice ställe, men det var ju det där att ha råd också. Bästa vore om man kunde dra ihop något kul här hemma, men ja? Partypeppa Malungsfolk?????? Suck, jag behöver en stad och jag behöver den nu. Vilket ju går lite dåligt ihop eftersom jag ska jobba här i sommar och mitt schema har inte ens börjat gälla än....
På tal om det, så tack alla vädergudar för att jag fick så otroligt fin väder under min lediga, underbara semestermånad. Sverige är ett helt underbart land. (Det där var ironi).


Nej, fy fan. Nu måste något hända, och det fort. Som Anny skrev, vi behöver vin och en trisslott med vinst - och det stämmer fan.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Ska vi inte ha lite grillparty eller nåt på midsommar då? :) Jag e också pepp på att hitta på nåt! :)

2011-06-20 | 20:36:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!