Hello sunshine

Sommar! Ja, det verkar faktiskt som att den hittat hit. Äntligen, tack tack tack!

Idag var jag hos Anny och flummade så som vi gör bäst, spelade kort, solade och lekte med vovvov. Sen har jag involverat henne i mina superbra planer inför torsdag, så får väl se hur bra jag lyckats ^^ Jag är iaf sugen på att åka till borlänge då och festa loss lite, hänga ute i solen på dagen och sen köra hårt på rock 'n' roll heaven inne på bolanche. Får se vad det blir, håller tummarna för sällis! :D

Kollade vädret och ser ut som det blir sooool imorgon med så tänker ligga ute och må gott då är tanken - kanske lite grillning eller så också? Jajaja.

Har dock ett litet problem nu, hittar inte mina betyg från gymnasiet. Vette fan var jag har lagt dem.. Får kanske ringa skolan och se om de kan skicka nya - sparar de sånt i över tre år? Annars är det bara att leta vidare, men är lite ivrig att söka det här jobbet.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva

Enligt arkivlagen här måste betyg sparas varaktigt om jag inte misstar mig. Borde vara samma sak i Sverige tycker jag! Dvs du borde kunna begära ut dina betyg när du är 73 om det behövs :)

2011-06-29 | 20:39:31
http://annebo.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!