Ihi! :D

Underbar dag! Solen skiner och det är härligt varmt!
Tänk, det behövs inte så mycket mer än lite solsken för att jag ska vara nöjd. Livet ser precis likadant ut nu som för några dagar sedan - med vädret som enda skillnad - och plötsligt mår jag topp istället för bott. Lättroad, men ändå ack så svår att tillgodose i det här nordiska lilla landet.

Har inte gjort mycket vettigt idag, mest solat och läst. Jo, jag kom äntligen ihåg att posta det där paketet till Nelly - hejdå fina klänningar. Någon gång ska jag tjäna massa pengar och då tänker jag faktiskt behålla kläderna jag skickar efter.

Nej, nu ska jag nog kolla upp lite om imorgon. Sen fixa mat - hemmagjord potatissallad och rostbiff. Undrar om jag syndar om jag dricker vin igen? Eller man kanske får skylla på att det är sommar och blablabla?

Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!