Note to self:

Det är faktiskt ingen idé med att hålla på och plåga sig med att titta efter saker som man VET att man mår dåligt av att få reda på. Jag menar, varför gör vi alltid såhär? Och jag skriver vi efterom jag vet att jag inte direkt är den enda. Vad är grejen med att se exakt hur bra han har det utan mig? Behöver man verkligen ännu mer bekräftelse på att man inte betyder något? Allvarligt?
Såhär är det: Den person som antagligen känner mig bättre än någon annan - som har koll på alla mina sidor - vill inte vara med mig längre. Det är precis så enkelt. Inga krusiduller, inget att fundera över. Och jag kan antingen sitta här och må dåligt över det eller bara gå vidare.
Så nu går jag vidare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!