Sommar?!?

FY vad jag är bitter på det här vädret. Det lät ju så jäkla soft att vara ledig hela juni, kunna sola, bada, ha picknick, grillparty, drinkar i solen och hela jäkla köret. Men? Det var sommar under fredagen på rockstad, men vad fan hände sen? Regn, MOLN och åska.

Förresten, nu när jag ändå håller på: Jag är lite bitter på min förkylning också. Den bara fortsätter och nu har det gått över en vecka..! Jag hade fått jobba i servisen ikväll om jag velat med kände att jag vart tacka nej, jättetrist ju :/
Vad som är positivt är att jag äntligen fick sova inatt, så om jag nu fortsätter med lite vila idag så kanske det släpper sen. Har ett par ärenden bara, men hoppas att de går fort och bra..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!