yad yad bla bla

Har varit på riktigt uselt humör hela eftermiddagen men börjar som tur är lätta upp. Ärligt talat har jag inte varit på topp alls den här veckan. Det slår mig ibland hur olika mitt liv är det jag egentligen skulle vilja ha, och sen blir jag så jäkla bitter. Måste sluta upp med det, det är kanske inte är den roligaste månaden i mitt liv men snälla människa kan jag inte bara slappna av i två sekunder och njuta av lugn och ro? Och egentligen har jag det ju helt okej, vore det fint väder skulle jag nog egentligen inte klaga. En rörig sommar har ingen dött av och jag håller tummarna för att solen hittar hit i juli då istället.

Det här med vad som händer till hösten har jag fortsatt att fundera på, och det finns så mycket. Men jag tror att jag vet vad som lockar mest, och därför bestämmer jag mig NU för att inte fega utan skicka in ansökningarna imorgon. Går det inte så går det inte, och då finns det faktiskt annat som jag också vill göra.
Det löser sig.

Vad gäller midsommar så blir det säkert jättebra det med. Eller ja, det bör ju inte ska behöva bli sämre än vilket annan fredag som helst och jag känner att det är väl där jag fick lägga ribban nu. Spontanutflykter får vänta, jag behöver kanske inte vänta så länge trots allt?
Har i alla fall köpt en liten tygblomma som sitter på ett hårspänne, så lite jäkla firande blir det ju på sätt och vis xD

Åh, förresten! Var med Kakan idag när hon tatuerade sig :) Blev riiiiktigt snyggt och jag blir så galet sugen på att göra en till jag med. Måste verkligen gallra mellan alla idéer och komma på vad jag helst vill göra, "synd" att det finns så mycket fint att välja mellan...

Nej, nu ska jag läsa och försöka sova. Verkar ha kommit ur den värsta sömnlöshetperioden för den här gången så ska försöka hjälpa det hela på traven så man kanske får lite mer energi någon gång.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!