Naajs

Åh, vad fint det är att vara när inte precis allt krånglar utan faktiskt lite aker går bra ibland också :D Jo, såhär:

1. Blev uppringd av praktikplatsen igår, så nu har vi koll på läget och första dagen blir ingen praktik utan då ska vi sätta oss med scheman och fixa lite. Sen praktiserar jag två dagar och sen frågde han om jag kunde jobba de nästföljade fyra dagarna (alltså vara själva i repan, de andra åker bort då). Tackade ja såklart :D Blir super, då får jag en riktigt kickstart och får anledning att både pressa och testa mig själv lite. Sen var jag nog välkommen att hoppa in i serveringen en del också, så känns toppen det här :)

2. KLASSFEST står på schemat, vi ska nämligen hyra spaavdelningen på mariebad! :) Vet inte vad ni tycker, men i min värld så är underbart folk+bubbelbad+asti+utgång med drinkar en gaaaaanska bra kväll. Blir precis innan praktiken också, så kul att hinna umgås lite extra innan jag dra hem!

3. Blev just precis klar med hemtentan, ska skiva ut den imorgon och läsa igenom (tycker det är mycket lättare att se om något ska formuleras om när jag läser det från papper än från dator), ändra det som behövs och så blev det väl inlämning på torsdag, om jag inte orkar leta reda på läraren innan dess. Sen på fredag får jag köra hårt med uppsatsen, som jag inte riiiiiktigt börjat med än kanske nej.

4. Känner mig pigg, och det är fina fisken (maha, skrev finskan först - fast sånna kan ju också vara fina förvisso). Kan ju ha något att göra med att jag slutat tidigt både igår och idag, samt att jag igår kväll var så trött och jag totaldäckade strax efter nio, tvingade mig att vara vaken för att se slutet på en film och sen var det kört, orkade inte ens läsa :O

5. Vi ska äta räsallad till middag. Guuud så gott, håller bara tummarna för att de där billiga frysta sakerna är goda, fast det funkar säkert. Ska nog baka lite vitlökbröd till.. Något baguettliknande kanske?


Nej, nu får det vara nog med uppdatering. På minussidan efter allt detta plussis, så är det nämligen så att min rygg tar lite död på mig. Hade skapligt ont tidigare idag, och det blev knappast bättre av resan hem... :/ Var minibuss istället för riktig buss, och då får alla chafförer nån jävla knäpp och tror att man får köra hur fort man vill, även över farthinder och guppiga vägar. URSÄKTA MED ALLA ANDRA HAR INTE SÅNNA DÄR JÄVLA ERGONOMISKA STOLAR SOM FÖRSÖKTIGT FÖLJER MED GUPPEN, utan vi som sitter där bak flyger som små vantar och det var ett utal gånger som jag faktiskt lättade från sätet. Så nu gör det skitont, så datorn får vara. Tänker lägga mig på golvet eller något istället :P
Eller nej, just det. Minus nr 2; franskaläxa.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!