Out Of Order

Mikaelas natt:

Lägga sig 21:45
Somna 02:30
Vakna 03:00
Somna 04:30
Vakna 05:00
Somna 05:30
Vakna av klockan 06:00

Summa: 1,5 timmar sömna


AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH. Sånna här nätter gör mig helt jäkla glaen. Speciellt när jag skulle skriva ett prov idag och dessutom måste plugga till ett annat prov som är imorgon. Damn.

Klarade frankan iaf, hon rättade snabbt så fick tillbaka idag och hade fått en trea :D Och det är fan bra med tanke på att jag innan provet börjat bokade in tid för omprov.
Nu återstår det att se med engelskan då... Men samtidigt ja, engelska kan man ju. Måste nöta lite fiskar nu dock, har liksom aldrig haft nytta av att lära mig vad typ slätvar heter på engelska.. Äh, jag lär mig det jag lär mig och annars så är jag ändå ganska säker på att det går att skrapa ihop ett g.


Nej, pluuuuuugga....

PS. Tack till Elin som skjutsade hem mig så jag kom hem mycket tidigare och hann med värsta tuppluren :D <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!