Vadå dålig uppdatering?

Har fått höra att jag uppdaterat för dåligt, jag som är så flitig :P
Nej, ork har inte riktigt funnits känner jag, den här veckan är inte kompis med mig. Får inte sova för ryggen gör ont och envisas med att väcka med hela tiden för att berätta det (jävla tjatiga ryggjävel) och så har astman fått någon knäpp och tycker att den ska bråka lite. Så går mest runt och känner mig skakig, trött, illamående och helt urkopplad. Fräääääsch!
Men man härdar ju ut, igår var jag duktig och gjorde klar hemtentan i starka drycker och så har jag varit och skaffat lånekort så jag kanske möjligen kan få tag på lite material till uppsatsen. Som jag för övrigt inte har börjat med. Som förövrigt ska vara klar på måndag. Tusan.
Följande vecka kommer rent allmänt inte att bli helt super känner jag, bara tråkiga saker i tråkiga ämnen. MEN! Nästa fredag är allt klart och då ska vi skämma bort oss med världens bästa klassträff! Har nämligen hyrt relaxavdelningen på m&l ska hela kvällen ska vi ligga i pool och dricka vin, så blir det nog en drink eller två efter det också. Ah, greeeeejt! Ska bara se till att plugga bra innan det så man känner sig duktig och avslappnad när man ligger där, och inte är något litet nervvrak.
Sen där på lördagen (2/4) bär det av mot fina dalarna för praktik :)


Åh, på tal om inget. Jag beställde zumba för ca 2½ vecka sedan och fanskapet har inte dykt upp än, så jag ringde för att avbeställa det hela och beställa det till sverige istället. Då visar det sig att det redan varit på posten i mariehamn i 1½ vecka, bara det att smset med leveransrapport aldrig kommit fram till mig. Kul! Blä, så nu ska jag hämta ut imorgon ^^


Nej, nu blir det tv och sen ska jag käka god macka till middag.
Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!