Fullt upp! :)

Hej sötisar! Njuter ni också av solen? Jag gillar det här med sommar i maj, pasar mig utmärkt - speciellt om det håller i sig typ till september (eller helst hela tiden).

Idag hag jag testat något för första gången, nämligen att rida! Haha eller ja, åka häst är nog snarare rätt ord, Johanna ledde den :) Tyckte det var jättekul, och så är jag stolt över att jag vågade och över att jag tog mig av och på gnäggisen utan pall :D
Så tack Johanna för en kul ny upplevelse! :)

Efter att vi var klara vid stallet så drog jag vidare hemåt, nu har jag just duschat och börjar bli dags att fixa lite, drar ju på klassresa ikväll!
23:45 går färjan mot Helsingfors där vi ska spendera dagen imorgon med studiebesök och shopping om det hinns. Sen går vi på färjan igen på eftermiddagen och drar vidare mot Stockholm. Är framma där på onsdag morgon sen då tar vi vårt pick och pack och drar iväg på fler studiebesök och mer shopping! Sen på eftermiddagen är dags dags att hoppa på båt igen, men då dissar vi Viking och kör hårt på Birka istället på väg till Mariehamn - gissa om det blir klassfest då eller?? Sen torsdag morgon får vi kravla oss i land, tur att Terje skulle hämta mig då iaf.

Så ja, nu borde jag ju sätta igång med lite packning. Eller iaf välja vad jag ska ha för kläder, hm. Får se hur det här slutar, aningen tar jag med mig föööör mycket, eller så slutar det att jag har med mig typ hälften av det jag behöver. Blir spännande att se :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva

Då åker vi samma vända i stort sett då! Ska på kurs och åker Gabriella ikväll MH-Hfors-Sthlm-MH :)

2011-05-09 | 15:48:33
http://annebo.blogg.se/
Mikaela / Ikk

Åhå, ja men då ses vi säkert ikväll då! ^^

2011-05-09 | 15:50:34
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!