Lillördag

Onsdag, och nu börjar tristessen sätta in. Eller inte tristess egentligen, för samtidigt känner jag mig helt slut och är riktigt glad över att sommarjobbet inte drar igång än på en stund. Så vet inte vad jag ska kalla det, men det har varit så fullt upp och rörigt på slutet och plötsligt sitter jag bara här instängd med mina tankar och all tid i världen. Vill ut och resa eller festa eller bara hitta på något, men vad?
Har i alla fall bokat biljett till Rockstad Falun nu, och jag längtar som en tok! Tror det kommer bli jättekul, men nu måste jag bara komma på vad jag ska sysselsätta mig med fram tills det drar igång nästa helg.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!