På väg till Malung

Sitter hemma, proppmätt och nöjd. Gjorde tapas till middag och det var SÅ gott, lite sangria till det och så shakade jag ihop lite sommardrinkar efteråt :)

Igår var det parken som gällde, vilket ju förvisso var väldigt trevligt men kände typ ingen där :S Verkligen 40+ som gällde, kände att jag saknade arken då..
Ikväll är det som sagt hemmakväll, även om jag känner mig rätt partypepp - sparar på energin till Rockstad Falun nästa helg istället! Kommer så super, speciellt när det är sagt att det ska bli bättre väder då :D

Jo just det. Kollade om det skulle vara något bra på tv ikväll, och vad ser man? "På väg till Malung" del 1/4. Åh. Herre. Gud. Var tvungen att titta och det var precis så illa som jag trodde. Men ELIN babe, du får allt lov att kolla in och se om det kan vara något för dig ;) Vore grymt om jag fick kidnappa dig till mitt Dalarna då! :D

Nej tusan, nu ska jag vara lite social här. Ha det bra gott folk. Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!