Praktikrapport

Har suttit med praktikrapporten av och till idag, fast känner mig sådär lagom aktiv. Någon sida har det väl blivit men ja, långt ifrån klar och långt ifrån pepp.
I övrigt så fortsätter det vara en konstig helg, jag vet inget och jag vet inte om jag borde peppa mig själv eller bara gå och dra ett täcke över huvudet. Men, jag tror jag kör på peppning - det borde väl vara det mest vettiga? Lite senare så kommer Johanna <3 förbi, fram tills dess är det nog mer plugg som gäller. Fast inte allt för länge, sen tänker jag faktiskt ta ett glas vin och gå ut i kvällssolen och läsa. Damn, för inte alls så länge sedan gjorde jag precis samma sak, fast då satt jag ute med hela familjen. Ibland är det så jäkla skönt att vara ensam, men när det är ofrivilligt är det plötsligt inte ett dugg kul. Det värsta är att vi inte ens har några lektioner kvar, så det känns lite som att jag är här i onödan. Men ja, jag vill ju vara här också. Jag vill få klart skola och jag vill vara med på klassresan. Allt känns bara så skumt nu. Terje får jag träffa på torsdag när jag kommer hem från klassresan, men sen åker han igen fredag morgon och är tillbaka tidigast nästkommande måndag. Sen helgen efter det tar jag plötsligt examen, gud jag hänger verkligen inte med längre.
Nej fy tusan, uppryckning! Kanske till och med borde vara duktig och få i mig någon mat och så, komma igång lite här.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!