Pust!

Ja faktiskt, lite sliten är jag nu. Har packat i stort sett allt, dammsugit där det går att komma åt och städat ur kylen.
Egentligen är klockan bara halv sex och jag skulle kunna fortsätta ett tag till, men börjar bli både hungrig och trött och har hunnit med ungefär det jag tänkt - så jag tror nästan att jag tar kväll nu.
Först en lååång dusch, sen äta räksallad och ett glas lågalkoholvin och se på tv en stund. Efter det blir det att packa kläder, smink och hårgrejs till imorgon! Janina kommer hit och hämtar mig på morgonen och sen drar vi till henne och gör oss iordning innan vi ska till skolan. Känns jättebra, så slipper jag sitta här själv i kaoset och försöka bli på bra humör. Kommer nog bli en superdag imorgon! Jag menar, hur skulle det inte kunna bli det egentligen? Först avslutning, sen ägna hela eftermiddagen åt att mysa och dricka vin med några av de bästa människorna jag vet, och efter det en trerätters och så dans? Det är klockrent, helt enkelt! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!