Roadtrip!

Från nervös, läskig och ensam bilfärd till roadtrip - hur grymt är inte det?! :D Sis hänger på och håller mig sällskap i bilen nämligen, och sen klämmer vi in lite mysparty på Åland där också ;) Eftersom Terje ska tillbaka till malung i slutet av veckan så har hon ju bra skjuts då liksom :)

Idag ska jag då försöka packa och allmänt se till att jag har koll på allt inför avfärd. Helt ärligt så är jag en gnutta förvirrad här, har inte riktigt fått grepp om att jag imorgon kommer vara hemma på Åland igen, på torsdag jobba på en mässa, på måndag dra på klassresa... Och ja, allt annat som ska hända framöver!
Molnet är min himmel nu kan väl beskrivas med ett ord: Praktikrapport. Jag var så jäkla inne på att jag skulle skriva på den under praktiken, så att den alltså skulle vara klar nu. Är ni klara??
Fast jag försöker att inte noja upp mig. Allvarligt, hon har sagt att jag får en 5a om jag skriver en bra rapport, så om jag skriver dåligt så kan hon ju inte sänka mig hur mycket som helst så länge rapporten ändå är godkänd. Får jag en 4a så går det jättebra det med, vad som däremot inte går bra är att jag ska gräva ner mig och må skit sista tiden på Åland. SÅ DET SÅ.

Nej, undrar om jag ska krama vovve lite. Åh, en månag utan min bäbis :(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!