Äh, vadå planering?

Haha och så var det fredag och min sista dag i Sverige. Imorgon flyttar jag och gissa vad? Har ingenstans att bo ännu xD Däremot har jag en bliviande roomie som är där nere just nu och springer runt och leter lägenhet till oss. Eller ja, roomie - det kanske helt enkelt råkar bli mannen jag delar en parkbänk med i ett par veckor framöver ;)

Fast fan, det känns som allt löser sig ändå :) Inte läge att grubbla utan det är bara att åka och se vad som händer, blir nog toppen och jag börjar bli riktigt pepp här! Börjar få lite resfeber här också, och värre lär det ska bli ^^

Nej, dags att äta lunch och sen dra sig ut i iskalla november för att fixa det sista!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Jag kan tänka mig att Kia är jätteimponerad över att du inte vet vart du ska bo än ;) Hehe.



Kommer sakna dig <3

2011-11-18 | 15:10:30
http://erikashundliv.blogg.se/
Ikk

Haha nej inga problem, hon vet att allt löser sig.



Nu har han hittat en lägenhet, blev till och med större än det vi först tänkt. Så nu väntar "min" lägenhet på mig i spanien! :D

2011-11-18 | 15:54:31
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!