Kalasdag :)

Idag fyller lillskruttan 15 år - snacka om att jag känner mig gammal?! Men släpper åldersnojan och firar på ändå, snart kommer släkten så vi ska äta tårta och ge ket! :D

Sen håller jag på och lurar lite om jag ska dra till borlänge ikväll och festa? Kåren har sin halloweenfest idag (en söndag?! Well, jag är arbetslös!) så kanske följer med Mia dit! Lutar nog åt att jag åker, känns som det kan bli jättekul och bästaste Anny har lånat ut sitt busskort till mig så behöver inte bli så dyrt.
Men då måste jag komma på något att klä ut mig till?! Djävul eller vampyr vore smidigt eftersom jag har klänningar som funkar, men varken horn eller tänder finns hemma och nu är ju allt stängt :P
Orkar inte riktigt ha det jag hade i fredags, inte minst med tanke på glittermängden - och så har jag tydligen dansat för nära någon för har fakeblod på klänningen xD

Ja vi får väl se - som vanligt är jag oplanerad men glad ändå :)

Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

JAAAAA!! :D följ med!! ^_^

2011-11-06 | 14:00:39
http://chibimia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!