På gång

Här kommer en sista liten uppdatering från svensk mark.
Om mindre än fyra timmar ringer klockan, så känner att det redan är ganska kört att få nog med sömn. Men blir många timmar i bilen så hoppas på att få sova då, och även att jag inte hamnar mitt i nån barnfamilj på flyget utan att det går att iaf vila. Har bunkrat upp med bok, mp3, dator med film och en pysseltidning för att fördriva 5,5 timmar på egen hand.

Är så jäkla pepp och tror att det här kommer bli skitkul, men samtidigt kan man ju inte låta bli att noja över vad jag kan ha glömt och allt som kan gå fel :P Men boendet är fixat och det finns egentligen inget under resan som kan skita sig så allt är nog lugnt. Ska bara lyckas somna nu också ^^

Tack som fan för allt stöd, alla fina ord, kramar och peppning jag fått! Tror det här kommer bli jättebra och längtar verkligen.
Och som sagt, vi ses ju till jul!  :)

Godnatt mina fina, vi hörs när jag är framme <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!