Ditt och datt

Blivit dåligt med uppdateringar - det händer liksom inte så mycket ;P Blev en sväng till baren i lördags, som avslutades med att stå ute och snacka i typ två timmar (så går det när det stänger ett, fy fan för byhålor) så förkylningen tog omtag och nu har det blivit ett par lugna dagar!

Känner dock att jag är friskare nu, men nu är det nästan så man blir sjuk bara av att titta ut :/ Genomgrått och kallt, usch! Så innemys är det som gäller, varm choklad, tv och tidning. Sugen på att åka och köpa garn och sticka en mössa också, såg att det har pysslats undertiden jag varit borta så nu hade vi såna stickor hemma :)

Åh förresten, jag fick ett ryck här om dagen när jag bara kände att hjälp vad tråkigt det är i Malung. Så jag spontansökte in till en kurs på en termin på Örebro universitet. Den börjar i januari så vem vet! :D


Så närmar sig ju halloween också, vad tusan ska man klä ut sig till?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Go for Örebro Ikk!!!!! :D :D

2011-10-25 | 15:02:41
http://priiken.blogspot.com
Ikk

Hihi kommer jag in så är chansen stor att jag flyttar dit! :) Men det blev ju sen ansökan så får väl inte ha för stora förhoppningar kanske

2011-10-25 | 15:32:21
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!