Kärlek som den ska vara

När jag kom hem igår blev jag mött som om jag varit borta i flera år, tänk att en liten skrutt kan bli så glad över att man kommer hem! Stackarn är ju van att jag försvinner i eeeevigheter när jag åker så jag tror han blev förvånad :)
Nu har vi tagit igen lite tid i alla fall och spenderat morgonen med att mysa (han kommer alltid och kraffsar på min dörr så fort mamma och pappa åkt till jobben, sen hoppar han upp i sängen och kurar ihop sig så nära han bara kan). Nu har sis tagit ut honom på prommis, och sen tänker jag slänga in honom i duschen! Moha ^^




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Visst är det underbart! :) <3

2011-10-31 | 12:39:56
http://priiken.blogspot.com
Ikk

Det är det absolut! :)

2011-10-31 | 22:56:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!