Scorett <3

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH :D

En scorett-butik med massor av rea och massor av skor i stl 35.
Kämpade emot allt vad jag kunde men de här tre snyggingarna ville så gärna följa med mig hem.


 
De här har jag spanat in läänge, men nypris på dem är 1599:-
Nu kostade de 499 och fanns i min stl, kunde inte låta bli.


Har en snyggare lila färg egentligen, material i mockaliknanade och lack.
Tror att de blir ursnygga till ett par ribbstickade svarta strumbyxor och någon mysig klänning.
Kostade 199:-


De här var inte riktigt lika mycket kärlek som de andra paren, men sandaler har jag varit utan hela sommaren så nu passade jag på när det var rea - får dessutom inviga dem i spanien om en vecka!
199:- fick jag ge för dem.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jag vill ha dina sandaler. /mamma

2011-10-04 | 19:14:26
Erika

Omg vad snygga de var!!!

Vill oxå ha pengar till att shoppa skor!! :P

2011-10-06 | 12:39:46
http://priiken.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!