Sliten tjej

Hej sverige och hej bloggen!
Ska hitta lite ork att ladda in alla bilder och kanske visa några här också, men just nu är jag bara så trött! Blev en lång resdag igår, och förkylningen som jag tappert stretat emot i några dagar börjar ta på krafterna nu. Inte ens packat upp väskan än, men å andra sidan lever jag ju i stort sett bara ur väskan så det kanske inte var så noga ^^

Sammanfattningvis så har veckan i Spanien varit helt jävla underbar! Allt har varit så bra och jag har mått toppen. Jag hoppas det håller i sig - den här bristen på ångest. Senaste månaden har varit bra, och även om mitt liv är (minst) lika kaotiskt nu som tidigare så känner jag ändå att va tusan, varför måste jag ha koll på läget för? Jag flyter med, ser vad smo händer, kollar upp lite olika möjligheter och i slutändan så hamnar jag ju någonstans. Ska däremot försöka titta näramre på en grej eller två nu direkt när jag kryat på mig - för av erfarenhet så vet jag att för lång tid av sysslolöshet i malung förstör humöret som inget annat..

Har ett litet dilemma nu bara: Vill vara på åland på fredag! Kommer jag ha friskhet och ork att resa en heldag själv? Och går det att hitta ett boende som jag tål (haha, alla har ju djur!)? Ja, livets stora gåtor, men jag antar att när fredag kommer så lär jag ska märka hur det blev med den saken ^^


Nu tänker jag däcka i soffan. Har redan fått korrigera tusen stavfel här så känner att fukos kanske inte var på topp

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!