Dag på stan

Höstdag i Halmstad, tog en tur till stan för att se hur det såg ut där. Blev ingen shopping direkt, utan strosade mest runt och passade på att turista på riktigt med kameran i högsta hugg :)
Avslutade med en kaffe och efter det blev jag hämtad så bar det av till en klätterhall - så nu har jag provat på det också! :) Var jättekul, men svårt! Att klättra uppåt gick väl okej (på den lättaste väggen!), men det där med att välva taket så man fick klättra typ liggande var inte riktigt min grej - var ju skitläskigt så om jag väl lyckades ta mig en bit var jag snabb som satan att ta mig tillbaka igen xD Haha nej hu, tänk om man tappar taget och smäller ner med ryggen först??


Måste säga att jag föredrar hösten här nere. När jag åkte från Malung var löven redan borta från många träd och det var svinkallt. Här är det härligt höstiga färgen och till och med knallgrönt både här och var, och frysa har jag inte behövt göra på ett tag.

   
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Så mysiga och fina bilder du tagit. /Mamma

2011-09-28 | 20:40:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!