Ett ganska onödigt inlägg.

Dagens jobb avklarat, riktigt trevligt :) Dags igen imorgon och efter det är det skagen som hägrar, nom nom nom :) Lite bitter på att gymmet hade stängt idag mellan 9 och 13, ska kolla upp om det går att ta sig dit imorgon istället innan jag börjar 13:15. Går ju att bara häva sig ut och springa här också men det är. så. tråkigt. Har ju förvisso en musikspelare nu <3 men om jag får välja så är en nedsläckt sal med löpband och tv att föredra. Kommer få nog av att springa i det fria sen när jag inte har kvar gymkortet.

Frågor på att jag har en bild? Äh, har insett att min dator är utrustad med en kamera. Tänkte att den kan ju fylla någon funktion så typ: Hej, så här ser jag ut en trött fredagskväll. Om man lutar sig framåt så blir huvudet större och man ser ut som en alien, och det är ju jävligt hett.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!