Håll en tumme för mig

Så håller jag på med detta krångel igen: Att söka ledigt. Det vore grymt smidigt att ansöka om ledigt hos chefen och sen beroende på arbetsbelastning och hur långt i förväg man ansöker så får man antingen ledigt eller inte. Att själv sitta och leta nr och smsa till alla i personalen för att se om någon vill byta pass känns bara påträngande tycker jag, men får fokusera på att jag själv faktiskt hjälpt till genom att ta och byta pass med andra på samma vis så.

Det känns ganska typiskt att de gånger jag tar på mig ströjobb (nån helg här och där) så lyckas det alltid krocka med något, men när jag däremot är ledig finns inte ett dugg att göra. Nu blev det hastigt och lustig inbokat en liten trip med husvagnen nästa helg och då jobbar jag ju såklert :( Har väl inte direkt något hopp om att få vara med men vore jättekul. Jaja, tänk att jag aldrig lär mig.


Från veckan finns inte så mycket att rapportera, ni såg ju bilderna från mina fynd när jag och Cissi var i farten :) I övrigt har det varit lugna dagar, sen laga mat på eftermiddagen och så åka iväg på träning. Idag är det afrodance som gäller, aldrig testat förut så kan ju bli spännande.

Undrar om man skulle koka en kaffe och läsa en stund? Ja!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!