I fix.

Tänkte börja packa ihop lite saker, fast inser att jag ju inte riktigt vet hur länge jag blir borta så har absolut ingen aning om vad jag borde ta med. Fast å andra sidan har jag farit runt lite tidigare så vet att det brukar lösa sig och att bara jag får med lite kläder, medicin, mascara och en tandborste så är jag redo för det mesta (har fortfarande en oplanerade färjetur med övernattning i minnet, allt går att lösa med sånt man har i handväskan!).
Vad tror ni, får min tillvaro plats i den här?



I övrigt så låtsas jag att jag är lite piggare idag, så drar snart på gymmet och sen får vi väl se vad som händer ikväll!

Dags att dra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!