Maaat

Just ätit lunch med avslutade med en stor kaffe och chokladkex. Tusan vad goda de är, chokladjätten eller vad de heter. Lite farligt dock, jag som brukar tröttna efter en godisbit eller två skulle nog kunna äta hur mycket som helst av det där istället - tur att man köper det en gång vartannat år eller så ^^
Note to self: Köp lime! Typiskt vi glömde det igår, avokadon är inte alls lika god utan.




I övrigt idag blir det nog ltie fredagsmys för mig själv, film kanske? Eller fortsätta läsa, har upptäckt en ny genre som kallas elegant crime - verkar vara en blandning av chic-lit och deckare vilken ju låter rätt lovande för mig som gillar båda :)
Sen får vi se vad kvällen bjuder på, får väl googla upp vad halmstad city har att erbjuda ;)


PS. Träning blir det inte mycket av men igår var jag iaf ut på en springrunda och saaatan vad jag kom i blåsväder på vägen tillbaka, både blind och döv hann jag bli. Och utstirrad av en kossa blev jag också.
Kan någon förklara varför jag inte kom ihåg att ta med en skiva med zumba så jag kunnat träna inne?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!