Onsdag

Hej gullungar! Allt bra med er?
Själv har jag haft en fin dag med film, träning och god mat(taco, mums!). Visst vore det trevligt att fylla dagarna med lite mer, men jag jobbar på det ^^ Nu snart blir det att slå på en till film, krypa in i morgonrocken och slå upp ett glas rött. Lillördag och jag är lika vild som vanligt ;)

Imorgon blir det jobb 11:45-20:15 så lär inte ska hända så mycket annat då, slöis som jag är så kan jag nog gärna sova fram tills det är dags att gå upp och göra sig iordning. 
Sen var det ju tänkt att jag skulle jobba förmiddag på lördag och söndag, men lite ändrade planer så nu är lördagen ledig och så kör jag långpanna på söndag istället. Vilket innebär att jag jobbar från 06:30 till 20:15. Utan rast och helt själv i bygget. Hoho, vad trött jag kommer vara ^^ Men tycker ändå det känns bra, bättre att jobba ordentligt en dag - hade ju säkert inte gjort så mycket vettigt av söndagseftermiddagen ändå - och sen få hela lördagen fri!

Nu: Film!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!