Present!

Igår när jag var in på lill sminkbutiken här så fick jag prova lite av en hudkräm. Hade det så handen och kom fram till att jäääklar vad gott det luktade! Så idag var jag in och köpte :) Är 500ml och kostade 129:- så tyckte att det ändå var helt okej. Kan inte riktigt koppla, men doften påminner mig om något som gör mig på gott humör. Jag tänker på spanien, eller någon annan resa.. :S



Den här var det iaf :)

Och när jag är inne i butiken så är det nån leverantör från depend där som håller på och fixar med lite produkter, och vips så har han gett mig en förpackning med fransk manikyr till ett värde av 104:-! Det tyckte jag var snällt :) Så nu har jag just suttit och pysslat med naglarna lite, men behöver nog träna med den där vita randen alltså ^^


Nu ska jag laga lite middag så den är klar tills ikväll, gymmar vid kl 18 idag så är rätt nice att bara kunna värma maten när man kommer hem. Efter matlagning så blir det kaffe och en bok, passar utmärkt i höstrusket^^ En tur till rackartyg står också på schemat och sen hämta mamma från jobb.

Yes, idag är vi duktiga på att fördriva tiden iaf!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!