Update

Hej hej från ett regnigt Halmstad!

Blev ingen uppdaterinbg i helgen, vi var fullt upptagna med att fira kära mammi som fyllde år på lördagen :) Blev rökt lax av lyxig variant till lunch och till det delades en vinare. Sen kaffe i solen och när det började närma sig middagstid slog vi på stort med trerätters. Först skagen, efter det grillad entrecote med klyftpotatis och rödvinssås (hemmagjord ofc) och sen avslutade vi med maffiga tårtbakelser (gjorde i portionsstora genomskinliga plastformar - mycket roligare än en vanlig gräddtårta till efterrätt men minst lika gott!).
Efter det blev det dryck, musik, prat och skratt till fyra på morgonen då hela familjen drog sig till kojs. Söndagen behöver jag väl inte gå in närmare på - låg och såg på film och åt popcorn xD

Igår (måndag) var det bilåkning som stod på schemat, 55 mil betade vi av och på eftermiddagen var vi framme i Halmstad.
Idag regnar det och är allmänt grått så jag håller mig inne och fixar med lite ditt och datt på datorn, blir nog en film inom kort också. Hoppas på lite varmare dagar framöver så jag kan ta bussen till centrum och kolla läget - och så vore det ju inte helt fel att packa upp löparskorna heller. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!