Man ska ha husvagn

Just nu är jag helt pirrigt glad! På något magiskt vis så har allt löst sig för oss igen och nu är sommaren klar! Eller magiskt kanske inte är ordet - det viktiga är nog mer att vi är rätt spontana och positiva så även kaos tycks passa oss bra ^^

Anton fick ett jobb i Grebbestad och plötsligt inser vi att det inte finns en enda jävla lägenhet på hela västkusten. Såååå. Vi ska bo i husvagn! :D Det är perfekt, Anton ska jobba på en fin camping så han får ju personalrabatt där och idag fick vi bekräftat att de kunde undvara en plats åt oss från 1/6. Mamma och pappa har en jättefin vagn med ett ganska enormt förtält så det blir helt enkelt som att bo i en liten tvåa. Badrum och dusch måste vi ju gå till sevicehuset för, men det har jag fan aldrig dött av förut och man behöver väl inte vara så kinkig? :)

Tycker att det ska bli helt galet mysigt. Får ju bo precis vid havet nu, och så bra läge hade vi aldrig fått i en lägenhet. Är bara ett par kilometer in till Grebbestad så vi tar med cyklarna så klarar man sig bra utan bil. Nu önskar jag bara att det kunde bli juni direkt!

Jag har inget jobb där ännu, men har skickat ut massa ansökningar och om en vecka åker jag ner dit för att läman ut CV och träffa folk personligen. Eftersom "hyran" inte blir så hög så klarar jag mig även om det bara blir en deltid som t.ex. servitris och det tror jag faktiskt att jag kan hitta något, är ju trots allt sommarsäsong och jag kan göra lite vad som helst bara jag tjänar en del.


Så nu vet ni hur läget ser ut :) Nu ska jag fortsätta googla utelampor och annat bra ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Åh vad roligt :D

2012-04-02 | 15:24:56
http://erikashundliv.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!