Min lilla humla!

Här är hon, min tjej! Min helt egna moped - första motordrivana fordonet jag äger faktiskt, stolt som fan :D

Var och kollade idag och allt verkade toppen plus att säljaren självmant prutade så för 1800 blev hon min, och smidigt nog så får jag tillbaka 1700 på skatten så ;) Fram till dess har jag fått låna av föräldrarna, nu ska jag bara fixa med försäkring och sånt.

Hon ska få stå hemma hos tidigare ägaren, schysst nog fick hon vara där kostnadsfritt fram tills första juni (eller om det blir tidigare) när vi flyttar ner så det kunde ju inte varit smidigare, då slipper jag oroa mig för att det händer något för annars hade hon fått stå på campingen parkering i 1½ månad.. Nu får hon stå inne i värmen och vänta istället!

Humlan heter hon förresten :)






Nu ska jag bara lära mig köra också.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Åh vad fin! :D

Har du provkört än? ;)

2012-04-15 | 16:38:27
http://erikashundliv.blogg.se/
Mikaela / Ikk

Eller hur ^^ Nej det kändes väl lite risky att provköra när jag aldrig suttit på en moped förut :P

Men Anton var ju med och har kört den så vi vet att den går bra och så :)

2012-04-15 | 17:25:37
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!