Mot ett vinterland

Imorgon bär det av hem till Dalarna igen. Beslutet var lite pest eller kolera: Kattallergi vs. snö. Insåg att snö smälter och det gör oftaste inte katter.

Helgen har väl inte varit på topp direkt, med facit i hand skulle jag absolut ha åkt till Malung igår istället men shit happens. Nu fick jag superallergi, bråk och en ganska seg fest istället för att bli bjuden på lammet och grisen med familjen. Men jaja, medan de sitter där och gottar sig tänker jag lyxa till det med en ljummen kopparbergs samtidigt som jag packar. Det ni, kan man kalla lördagsmys.

För att väga upp lite så har faktiskt solen skinit igenom vid sina tillfällen idag, kunde till och med ta en promenad och känna att det var vår. Det tackar vi för! :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!