Solen!

Äntligen äntligen, just när jag tror att man ska få ett sammanbrott (igen..) på att vädret är så totalt pissigt så kommer solen fram :D Smhi säger att det ska vara fint imorgon också, det tackar vi för.

Blev muffins och kaffe i solen, drog iväg och bjöd med lite släkt vi har varit ett gäng som suttit ute och myst. Axi fick slippa kopplet så han var rätt nöjd han med, nu är han dock totalt slutkörd, speciellt eftersom jag var dum och duschade den smutsiga lilla vovven. ^^

Får se vad det blir ikväll - grillen ska snart tändas iaf, måste ju passa på :) Gissar att det blir favorit i repris från igår - vin och musik med familjen. Blir ju lite partypepp när vädret är så fint, men finns ju liksom inte så mycket att göra åt den saken tror jag. Där har vi det tråkiga med att flytta runt - vännerna är över halva europa :(

Nej, nu ska jag ta en liten sväng! Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!