Fredag

Från och med NU lovar jag mig själv att inte ta på mig mer jobb innan jul!
Måste SLUTA att hela tiden säga jajaja, jag vill jobba och jag vill tjäna pengar och jag vill hjälpa men jag vill faktiskt hinna julfixa och må bra också. Hade jag inte tagit på mig några extra från start utan bara kört halvtid rakt av på båda ställena hade jag ju haft massa tid över.
 
Oh well, jag kör på :) Är säkert bara pga den där massagen igår som jag känner mig lite extra platt idag :P Idag är det vanliga lunchen och sen har jag lovat att preppa och också jobba julbord ikväll. Sen helgen på sjögens och efter det har jag min lediga måndag när jag kan städa och fixa och planera och handla bäst fan jag vill. Tisdag, onsdag och torsdag slutar jag senast fyra så då har jag också lite tid att dona. Fredag blir det långdag tio till tolv ungefär och när jag kommer hem bara sova för att förhoppningsvis vara ledig dagen därpå och åka HEM :)
 
NU måste jag jobba. PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!