Mitt i jobbvecka och helg

Ett krux med branchen jag valt är ju helt klart att man jobbar när andra är lediga, så ska man vara med på det roliga gäller det helt enkelt att hitta en jävla massa ork - tur att man ännu är så ung och fräsch då ;)Ligger inkurad under täcket nu och samlar energi, inom några minuter ska ansiktet spacklas, håret lockas och sen är vi ett gäng ska ska ut på drinkar och bra musik! Ser fram emot det och tror säkert jag piggar på mig inom kort, en alvedon som färdknäpp om man slår på stort ^^ Har en kär vän som lovat att hämta oss också så kommer nog hem i tid, upp igen vid sju imorgon för en långpanna!

I övrigt börjar det ju bli jul nu för tusan. Jobbar imorgon och måndag men sen ska det pyntas och fixas! Tänkte ha "inflyttningsmys" à la glöggfest för kollegor och andra som känner för det på onsdag så då måste det ju vara juligt och fint ^^ Kanske ska posta lite bilder också? :)

Nej nu måste jag nog faktiskt kravla mig ur sängen, ser hur killarna börjar packa instrument här utanför så det kanske börjar dra ihop sig..
PUSS


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!