Senaste nytt

Visst marks det nar mitt internet tar slut hemma? Men nu ar jag och lanar en dator iaf :)

Senaste nytt ar:
- Malin aker hem pa onsdag :(

- Will och Jamie (brittiska vanner som an sa lange bott i en skapbil) flyttar antagligen in till mig och Anton! :)

- Jag har fatt ett jobb! Som dryckesservitris pa playa del sol. Ni vet det dar stallet som alla penionarer aker till och blir for fulla och lyssnar pa live dansband. Jag som alskar dansband. Men det verkar vara ett bra jobb och man har mojlighet att dra in lite extra i dricks. Jobbar kl. 21-03 sex dagar i veckan, idag far jag nog veta vilken dag som jag har ledigt :)

Ska ta och fixa mer internet sa jag kan skriva pa ett riktigt tangentbord istallet, men nu vet ni iaf lite vad jag far med har borta :D

PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!