:)

Det var nästan så jag tänkte skriva godmorgon - ligger nämligen och är tröttis i sängen och har väl inte lämnat den överdrivet mycket idag, har nämligen dragit på mig en jäkla förkylning igen. Inte så farligt, mest hostan som är irriterad och så är man väl inte på topp sådär. Får hoppas det blir bättre snabbt, ska bara vila ikväll iaf. Älsklingen håller just på att laga middag (gulle!) och efter det blir det filmmys!

Gårdagen var förresten riktigt riktigt trevlig! Tjejerna hade lagat jättegod mat och med hjälp av möbler från tre av lägenhetern fått ihop ett långbort i hela lägenhet, med vita "dukar" och ljus och allt :) Helt underbar kväll helt enkelt, med många älsklingar runt sig.


Nu ska jag ta mig ut och se hur det går för bejbi. Stackarn skulle göra egen tzatziki och vi har ju självklart inget rivgärn så han har suttit och finstrimlat en gurka en stund nu ^^

Puss på er!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!