Design

Håller på och byter design lite - sommrigt och turkost.
Ska fixa vidare, men vad tycker du? Fungerar den på din dator?
 
I menyn här uppe till höger finns en länk till den duktiga tjejen som gjort designen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva

Funkar på min iPad. Lite stor header kanske, texten kommer ganska långt ner. Fint ändå, lite Greengate-feeling :)

Svar: Tur att den funkade ändå - tyckte den var jättefin men har ju tyvärr väldigt dålig koll på hur jag ska fixa till den^^
ikkita.blogg.se

2012-07-02 | 16:10:59
http://annebo.blogg.se
Kakan

Tycker det var grymt nice design! Mycket Ikkig ;) haha
Förövrigt så saknar jag dig MASSOR!!!! <3

Svar: Haha vad bra! :) Åh jag saknar dig med så himla mycket och är jättenyfiken på allt du pysslar med nu efter examen! Om du finns någon chans att du har råd, tid och lust att komma till grebbestad i sommar så hör av dig, för har faktiskt flera veckor när jag är ledig tre dagar i rad :)
Puss! <3
ikkita.blogg.se

2012-07-02 | 16:50:46
Ylva

Funkar på mac:en också :)

2012-07-03 | 20:08:51
http://annebo.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!