En höstdag i juli

Galen dag igår - hur många fikasugna människor kan det finnas i en liten by? Hade väl behövt vara dubbelt så många ungefär, men det fick gå! :) Däremot är jag lite extra glad över att vara ledig idag ^^
 
Sen funderar jag på att starta en utbildning om hur man beter sig på ett kafé, är folk verkligen så dumma att de inte förtår hur man placerar saker på en bricka? Och om man nu känner att det ligger över ens intelligensnivå att få ihop det hela så lämna det för guds skull bara på bordet istället - stapla INTE saker hit och dit så nästa idiot som kommer och oeftertänksamt kör in sin bricka då river allt på den första. Får då måste jag sopa en jävla massa glas, och det hinner jag inte.
Norrmän däremot har för länge sen insett att de det där inte är något för dem, inte en enda har plockat bort så mycket som en kopp efter sig. :P
 
Nej nu ska jag sluta vara bitter och njuta av min lediga dag istället. Vädret suger förvisso som vanligt men får väl köra husvagnshäng och drömma mig bort.
 
PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!