Fredag

Dagarna går utan att jag ens hinner med, men nu är det tydligen fredag. Har haft en bra dag på jobbet, efter att ha varit ledig i tre dagar var det riktigt skönt att vara tillbaka och desutom har vi haft det ganska lungt och skönt där idag så man slapp panika :)
 
Nu är jag dock riktigt seg... Från i förrgår eftermiddag till igår mitt på dagen så hann det hända ett par saker som vi inte behöver gå in mer på, men både fysiskt och psykiskt så var jag helt slut igår eftermiddag/kväll. Hade haft strålande väder och självklart varit lite för mycket i solen och bara det brukar man ju bli seg av. I alla fall var det en lugn kväll som stod på schemat men en vän med bra övertalningsförmåga gjrode att vi plötsligt var sugna på att åka in till stan och dricka öl :P Sagt och gjort, blev en tidig kväll dock men just nu känns det i huvudet att senaste dagarna inte varit en dans på rosor.
Är jag galen som ändå är lite sugen på att hitta på något ikväll eftersom jag bytt tider med en tjej på jobbet så jag börjar 11 istället för 7 imorgon? Nej, det enda jag borde hitta på är nog att tvätta, så lika bra att gå och se om det finns några tider nu direkt!
 
Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!