Kissekatt

Vad skönt det är när datorn gör som man vill. Tänkte visa lite bilder på de ursöta kattungarna jag fick mysa med här om dagen när vi var iväg på lite kortspel, men efter en bild vägrar den att ladda upp mer? Suck. Här är de iaf, satt och kliade den ena, då kommer andra katten (mycket trött) och lägger sig över mig arm och slocknar ^^
 
Nu är jag i alla fall hemma från jobb och snart slutar Anton också, då blir det middag, film och så en tidig kväll för båda ska upp vid sex imorgon. Sen drar han iväg för att hälsa på familjen så blir ensam ett par dagar -  trist egentligen eftersom jag själv saknar både familj och vänner riktigt jäkla mycket nu :( Så ser inte fram emot att bli helt själv. Men på gott och ont fortsätter ju min tio dagar långa arbetsvecka så har ju inte så mycket fritid att fördriva heller direkt.. Längtar galet till helgen, efter det har jag ett rullande schema som gör att jag är ledig minst två dagar i rad varje vecka så då kanske jag kan börja göra saker och uppleva Grebbestad! Såg i kalendern att det blir ungefär en månad mellan gångerna som jag varit ledig två dagar i rad - inte okej när man är förkyld och dessutom ska hinna turista :P Haha men nu snart så! :D
 
Nej nu blir det lägga sig och läsa och vänta på hjärtat :) Puss på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!