Nuuuu

...jäklar var det länge sen man skrev här. Men har haft fullt upp, familjen var här lördag till torsdag så vi hittade på massa kul tillsammans :) Blev mys, utflykter, god mat, shopping och till och med en utekväll på krog med hela gänget!
Efter att de åkt har jag mest bara jobbat, men i fredags gjorde faktiskt jag och Anton en liten utflykt till fjällbacka :) Åt middag på bryggan (restaurang) och bara myste. Måste bli bättre på att ta oss utpå lite kul när vi väl är lediga tillsamman, men det är ju å andra sidan inte så jätteofta.
 
Jobb igen imorgon men sen är jag ledig i tre dagar. Haha det är helt sanslöst vad kort en arbetsvecka på fem dagar känns efter att ha kört tio dagar - hinner knappt börja så är det helg igen :D
 
Idag hade jag förresten anslös otur med ett glas när jag plockade upp ren disk. Ibland kan de ju spricka bara av att man rör dem - om de fått för många småslag förut och så, och nu hände precis det. Problemet var att det lyckades sprängas när jag höll på att ställa upp det så fick splitter fulla ansiktet, armarna och in i tröjan - till och med i bhn. Usch! Men nu är jag glasfri och redo för en chilldag. Anton började jobba strax innan jag slutade så får rosa mig själv fram till tio ikväll. Tänkte först om man skulle ha hittat på något men blåser och är tråkigt väder så blir nog hemmamys med boken.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!