Pokerface

Blev pokerkväll igår! Innan vi får hade jag en jättedålig kväll, men när vi väl var där blev allt super :) Så jäkla skönt att bara sitta och umgås, spela kort, dricka vin och bara ha det lugnt och skönt. Att jag sen hade bytt pass så jag fick sovmorgon idag (började 12) var GULD värt, även om vi la oss sent så jag inte har sovit supermycket är det ändå mer än innan och nu mår jag verkligen hundra gånger bättre :)
 
För att spara in taxi så sov vi över och sen fick jag skjuts till jobbet idag. Vilket betydde att jag inte hade någon moped när jag väl skulle hem. Sliten efter en galet stressig dag och fullpackad med mat, även om jag visste att jag skulle gå så köpte jag ändå massor till middagen och tungt blev det.
Men vet ni vad som händer? Just när jag går där och håller på att självdö av trötthet, näringsbrist och värk i hela kroppen så stannar ta mig fan en bil och erbjuder skjuts, hur ofta händer det? Han var dessutom påväg åt andra hållet och det var ju inte som att jag gick och försökte få lift direkt. Oh well, släppte allt det där med att det inte vore så smart att hoppa in med en främmande ung man och tog tacksamt emot hjälpen istället så nu är jag hemma :)
 
Förresten ger jag nu mig själv en mental käftsmäll och ett seriöst löfte om att bli bättre med maten framöver. Senast jag åt något "riktigt" var en sallad i förrgår, och överdrivet mycket blev det nog inte innan det heller. Får fan bli bättre på att anpassa mina mattider efter jobbet så jag hinner med i alla fall två vettiga mål om dagen. Punkt slut.
Kan tillägga att det absolut inte har något att göra med att jag försöker svälta mig eller gå ner i vikt, utan bara en jäkla massa slarv som ett resultat av jobb och för lite ork eftersom jag varit sjuk. Om något tror jag att jag går upp i vikt av att äta såhär, igår var jag sjukt svullen om magen - såg gravid ut.
Så nu blir det massa mat åt mig framöver, nom! :D Inledde med att köpa med mig lite sallad med kyckling och pasta och jag just satte i mig som mellis, snart ska jag dra igång med en hel massa nasi goreng som vi ska äta till middag när Anton slutat jobbet.
 
Nu blir det duschen! Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!