Söndag

Efter att ha ägnat onsdag och torsdag till att jobba med förkylning så var jag galet sliten så var helt underbart att vara ledig. Sov lääänge och dagen ägnades åt att titta på serier för att sen ta en tidig kväll, så igår när jag vaknade var jag utvilad för första gången på en vecka :) Blev lite utgång efter jobbet igår, förfest på campingen och sen vidare till ett par krogar, men skulle upp på jobb idag så drog hem strax innan två. Nu är arbetsdagen avklarad och har en ledig dag imorgon, lär mest ska bli att chilla då med för sen är det tio dagars jobb på raken innan man blir ledig igen :/ Kommer kännas! Sen går iaf sommarschemat in så man är ledig två dagar i rad och var tredje vecka är jag till och med ledig fradag och lördag - göttans!
 
Nu ska jag återgå till att se på the big bang theory, Anton är iväg och köper popcorn :)
 
 
Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!