Woho!

Solen skiner och jag är ledig - HUR BRA? Har självklart spenderat stor del av dagen med att sola men eftersom jag är ledig så blev det också en del städ och disk, skönt att få gjort. Nu slutar nog Anton snart så ska dra mig iväg mot duschen så vi kan åka och handla sen! Införskaffa lite vin och en god sallad till lunch/middag skulle inte heller sitta fel :)
Blir utgång ikväll, gillas! Så mycket roligare att gå ut och roa sig när det faktiskt är väder till det, allt för ofta har det varit blåsigt och spöregnat när man är ute och då blir det inte riktigt lika najsigt. Vad som hade gillats lite extra är dock om vi hade kunnat åka på badjävlar ikväll som planerat, men men världens segaste pojkvän är det ju inte konstigt att biljetterna hinner ta slut. Lite bitter eftersom det var något jag jävligt gärna ville på, som var i närheten OCH jag hade råd - men shit happens och tror det kommer bli en toppenkväll ändå :)
 
Puss puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!