Onsdag

Tog mig igenom dagen, men skulle gärna sluta vara så trött nu. Problemet är att jag inte vet om jag är mest förkyld eller om det är pollenallergin som har spårat - så vad ska man behandla? Att köpa alla mediciner är dyrt så surt att lägga pengarna på grejer mot pollen om jag helt enkelt inte är frisk bara.
 
Nu är klockan sju och det är två timmar tills Anton slutar, jag kan hålla mig vaken så länge? Ska däcka i solen, är perfekt att dra ner en tältvägg och ligga vindskyddad och sola i tältet. Kan nog få slappa där ett tag med gott samvete, har redan diskat och förberett maten som blir hemmagjord potatissallad med färskpotatis och bland annat vårlök, gröna äppel och några droppar lime. Till det min slöhetsspecialare: Grillad kyckling som man delar och marinerar i sweet chili-sås för att sedan steka lätt innan servering. Minimal anstängning, gott som fan.
 
Förresten ett stort GRATTIS till Anny som fyller år idag! :D Åh önskar att jag var där och kunde fira, men skickar en himlans massa kramar härifrån istället, med löfte om en vild utgång där tillfälle ges ;)
 
Nej nu blir det filten innan jag somnar här inne. Puss puss puss!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anny

Tack så mycket gumman <3 vi får fira rejält när vi träffas sen!

2012-06-28 | 20:56:14
http://annyhs.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!